اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

اعتماد مردم به سازمان، محصول روابط‌عمومی آگاه و مسئولانه

9:21 17 آبان 1404
روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

روزمرگی، بزرگ‌ترین تهدید روابط‌عمومی در ایران

10:25 13 آبان 1404
دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

دیپلماسی انرژی در گرو کارکرد روابط‌عمومى پیش‌بین: بازتعریف تصویر صنایع راهبردی در افکار عمومی جهانی – قسمت اول

10:18 12 آبان 1404
بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

15:10 04 آبان 1404

گفت‌وگوی کران چیست؟

▪️ما نمی‌توانیم فاصله نسلی را نفی کنیم، چون موید جامعه است. جامعه‌ای که فاصله نسلی نداشته باشد، جامعه‌ای ایستاست و جامعه پویا جامعه‌ای است که نسل جدیدش منطبق‌تر با دنیای جدید باشد و حرکت کند، اما آنچه خطرناک است، شکاف و گسست نسلی است.

▪️هر گفت‌وگویی، میدانی می‌سازد؛ میدانی که میدان ارتباطات انسانی می‌نامیمش. در این میدان پیر و جوان با یکدیگر قرار می‌گیرند، و آنچه از اهمیت بسیار برخوردار است، تعامل یا تبادل نمادهاست. در این میدان انسان‌ها نمادهایشان را با یکدیگر مبادله می‌کنند. این نمادها می‌تواند در حرکات بدن، کلام، لباس و… بروز پیدا کند. هرچقدر این نمادها از هم فاصله پیدا کنند و دور شوند، آنچه اتفاق می‌افتد گفت‌وگوی کران است.

???? بخشی از گفت‌وگوی مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، امیرعباس تقی‌پور با پرفسور ساروخانی، پیشکسوت علم ارتباطات. این گفت‌وگو در ادامه سلسله گفت‌وگوهایی دربارۀ گفت‌وگو انجام و در شماره ۱۶۵ ماهنامه منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9706
  • ارسال توسط :
  • 230 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گفت‌وگوی کران چیست؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.