از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

«شهرزاد طلوعی، مدیر ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات مؤسسه خیریه محک» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی، فارغ از عنوان سازمانی خود، نقشی راهبردی و هدایت‌کننده در شکل‌دهی به استراتژی‌های سازمان دارد و این نقش در آینده پررنگ‌تر نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تحلیل داده‌ها افزود: تحلیل دیتا به روابط‌عمومی کمک می‌کند تا نگاهی پیش‌بین داشته باشد؛ به‌ویژه در شرایطی که با تکثر رسانه‌ها روبه‌رو هستیم و هر فرد به یک رسانه تبدیل شده است.

طلوعی تأکید کرد: روابط‌عمومی امروز نیازمند هوش اجتماعی، تحلیل رفتار مخاطبان و گذار از «مدیریت پیام» به «مدیریت جریان» برای اعتمادسازی است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=11297
  • ارسال توسط :
  • 5 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای از مدیریت پیام تا مدیریت جریان بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.