«شهرزاد طلوعی، مدیر ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات مؤسسه خیریه محک» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی گفت: روابطعمومی، فارغ از عنوان سازمانی خود، نقشی راهبردی و هدایتکننده در شکلدهی به استراتژیهای سازمان دارد و این نقش در آینده پررنگتر نیز خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت تحلیل دادهها افزود: تحلیل دیتا به روابطعمومی کمک میکند تا نگاهی پیشبین داشته باشد؛ بهویژه در شرایطی که با تکثر رسانهها روبهرو هستیم و هر فرد به یک رسانه تبدیل شده است.
طلوعی تأکید کرد: روابطعمومی امروز نیازمند هوش اجتماعی، تحلیل رفتار مخاطبان و گذار از «مدیریت پیام» به «مدیریت جریان» برای اعتمادسازی است.







