از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

ای کاش نروید

ژاله آموزگار، پژوهشگر فرهنگ و زبان‌های باستانی از اندوهش برای مهاجرت جوان‌ها می‌گوید:

بزرگ‌ترها باید به جوان‌ها اعتماد کنند چون جوان‌ها بسیار بیشتر از چیزی که ما فکر می‌کنیم، می‌دانند. درواقع به جای آن که در مورد راهی که می‌روند سوال‌پیچ‌شان کنید، همراه‌شان شوید و بشناسیدشان. شناخت است که باعث ایجاد علاقه و انگیزه می‌شود. من درد جوان‌ها را می‌شناسم. در مورد مهاجرت آن‌ها هم هیچ‌وقت نمی‌گویم چرا می‌روید؟ چون درک‌شان می‌کنم و می‌دانم چرا می‌روند، فقط می‌گویم ای کاش نروید. ما باید به جوان‌ها نزدیک شویم، به آن‌ها میدان بدهیم و اجازه دهیم حرف‌شان را بزنند.
◽️◽️◽️

متن کامل این گفت‌وگو را در شماره ۱۷۱ ماهنامه مدیریت ارتباطات بخوانید. این شماره را از دیجی‌کالا تهیه کنید.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9879
  • ارسال توسط :
  • 373 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ای کاش نروید بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.