از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در تپسی در گفت‌وگو با نگار عرب

نگار عرب، معاون ارتباطات سازمانی شرکت تپسی درباره تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در این شرکت استارت‌آپی می‌گوید

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9826
  • ارسال توسط :
  • 536 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در تپسی در گفت‌وگو با نگار عرب بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.