روابطعمومی پیشبین؛ عبور از نگاه سنتی
«شهریار صابری، مدیر روابطعمومی بانک توسعه صادرات» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی گفت: خلاصهکردن روابطعمومی در تبلیغات و اطلاعرسانی، نگاهی سنتی و متعلق به گذشته است و مانع همراهی سازمان با تحولات روز میشود.
وی افزود: در عصر هوش مصنوعی و زیستجهان دیجیتال، روابطعمومی باید تحلیلمحور و دادهمحور باشد و با دادهکاوی، احساسات و روایتهای مخاطبان را دقیقتر درک کند.
صابری تأکید کرد: روابطعمومی زمانی «پیشبین» خواهد بود که بتواند شرایط و حتی بحرانهای احتمالی را پیشاپیش شناسایی کرده و بر اساس تحلیل دادهها، بهترین راهکارها را به مدیریت ارشد ارائه کند تا برند عملکرد مؤثرتری در جامعه داشته باشد.





