از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد

به‌مناسبت در پیش بودن دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
🔹 محمد شعیبی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن:

روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد.

 

▫️ دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد.
▫️علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می‌توانند به سایت www.prconference.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9901
  • ارسال توسط :
  • 343 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.