بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

15:10 04 آبان 1404
دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موفقیت برگزار شد

دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موفقیت برگزار شد

15:10 28 مهر 1404
تحقق اهداف کنفرانس در گروی مشارکت فعال، نگاه‌های بین‌رشته‌ای و ایجاد دریچه‌های نوین علمی و آینده‌نگر است

تحقق اهداف کنفرانس در گروی مشارکت فعال، نگاه‌های بین‌رشته‌ای و ایجاد دریچه‌های نوین علمی و آینده‌نگر است

14:39 05 مهر 1404
▫️ دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد

▫️ دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد

12:31 02 مهر 1404

روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد

به‌مناسبت در پیش بودن دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
🔹 محمد شعیبی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن:

روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد.

 

▫️ دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد.
▫️علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می‌توانند به سایت www.prconference.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9901
  • ارسال توسط :
  • 255 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.