از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

از مدیریت پیام تا مدیریت جریان

12:32 23 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پایانی

10:05 19 آذر 1404
فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

فرسودگی دانشی؛ تهدید پنهان روابط‌عمومی‌ها

12:14 17 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت پنجم

9:29 16 آذر 1404

🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید

با چه چارچوبی می‌توانیم به آینده حرفه روزنامه‌نگاری، یک موسسه رسانه‌ای یا یک کسب‌وکار رسانه‌ای فکر کنیم؟
برای پژوهش و یا تفکر در مورد آینده یک موسسه یا یک حرفه رسانه‌ای از کجا باید شروع کنیم؟
چگونه احتمالات مختلف ممکن آینده را شناسایی کنیم؟
پاسخ به این دست سوال‌ها مستلزم این است که بتوانیم آگاهانه و روشمند به آینده بیندیشیم. این کتاب این شناخت را به دست می‌دهد.

علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به دیجی‌کالا و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۳۵۶۰۷۶ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9956
  • ارسال توسط :
  • 251 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای 🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.