با چه چارچوبی میتوانیم به آینده حرفه روزنامهنگاری، یک موسسه رسانهای یا یک کسبوکار رسانهای فکر کنیم؟
برای پژوهش و یا تفکر در مورد آینده یک موسسه یا یک حرفه رسانهای از کجا باید شروع کنیم؟
چگونه احتمالات مختلف ممکن آینده را شناسایی کنیم؟
پاسخ به این دست سوالها مستلزم این است که بتوانیم آگاهانه و روشمند به آینده بیندیشیم. این کتاب این شناخت را به دست میدهد.
علاقمندان به این کتاب میتوانند با مراجعه به دیجیکالا و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۳۵۶۰۷۶ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.