روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت دوم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت دوم

10:20 04 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

11:19 02 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت اول

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت اول

9:40 01 آذر 1404
سنتی‌ماندن؛ تهدید اصلی روابط‌عمومی

سنتی‌ماندن؛ تهدید اصلی روابط‌عمومی

16:53 25 آبان 1404

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

«شهریار صابری، مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: خلاصه‌کردن روابط‌عمومی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نگاهی سنتی و متعلق به گذشته است و مانع همراهی سازمان با تحولات روز می‌شود.
وی افزود: در عصر هوش مصنوعی و زیست‌جهان دیجیتال، روابط‌عمومی باید تحلیل‌محور و داده‌محور باشد و با داده‌کاوی، احساسات و روایت‌های مخاطبان را دقیق‌تر درک کند.
صابری تأکید کرد: روابط‌عمومی زمانی «پیش‌بین» خواهد بود که بتواند شرایط و حتی بحران‌های احتمالی را پیشاپیش شناسایی کرده و بر اساس تحلیل داده‌ها، بهترین راهکارها را به مدیریت ارشد ارائه کند تا برند عملکرد مؤثرتری در جامعه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=11221
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.