6

آیین تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی نیروگاه برق بعثت

  • کد خبر : 7448
آیین تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی نیروگاه برق بعثت
مسعود متین با حفظ سمت(مدیر دفتر هیئت مدیره) به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت منصوب شد.

به گزارش ما آنلاین، چهارشنبه ۱۴۰۱/۸/۲۵ در محل سالن جلسات شرکت مدیریت تولید برق بعثت با حضور ‌حسین طارمی مدیر کل محترم دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نیروی برق حرارتی و اعضای حوزه دفتر روابط عمومی ستاد، با برگزاری مراسمی از خدمات ‌‌ ‌محمد کامیار مسئول روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت تقدیر شد و طی حکمی از سوی‌‌ ‌مسعود شیخ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت، ‌‌مسعود متین با حفظ سمت(مدیر دفتر هیئت مدیره) به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت و ‌محمد کامیار به عنوان مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت منصوب شدند.

در این مراسم ‌شیخ ضمن تشکر از خدمات ‌محمد کامیار و آرزوی موفقیت برای ‌مسعود متین ، از مشکلات پیش روی روابط عمومی شرکت صحبت به میان آورده و خواستار تخصیص ردیف بودجه مصوب گردیده است.

ضمنا در این مراسم ‌حسین طارمی نیز با ایراد سخنرانی نسبت به مسئولیت سنگین روابط عمومی و فعالیت آن بر اساس سر فصل‌های ابلاغی دفتر روابط عمومی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی سخن به میان آورده و بیان داشتند نسبت به برنامه ریزی جهت حضور پر رنگ دانش آموزان جهت بازدید علمی از نیروگاه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی افزود: کار روابط عمومی کار شبانه روزی بوده و محدود به زمان و مکان نیست.

در پایان نیز با اهدای لوح ‌مسعود متین به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت و با اهدای لوح تقدیر از خدمات ‌محمد کامیار تقدیر شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7448

    ثبت دیدگاه