14

انتشار فراخوان مقاله و ثبت‌نام پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

  • کد خبر : 7312
  • 03 آبان 1401 - 8:50
انتشار فراخوان مقاله و ثبت‌نام پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک
فراخوان مقاله و ثبت‌نام پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک منتشر شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اعلام اینکه «فراخوان ثبت‌نام برای حضور در این همایش و همچنین ارسال مقالات منتشر شده است»، گفت: همایش روابط‌عمومی الکترونیک که امسال پانزدهمین دوره آن برگزار خواهد شد، با توجه به شرایط روز جامعه و اهمیت بهره‌گیری از علوم روز در حوزه روابط‌عمومی، موضوع محوری خود را «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» برگزید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک با تاکید بر اینکه «هوش مصنوعی مانند ابزاری است که می‌تواند منافع بسیاری برای فعالان و مدیران حوزه روابط‌عمومی داشته باشد» بیان کرد: هوش مصنوعی می‌تواند در خدمت توسعه منافع یک شرکت یا به طور کلی یک مجموعه تجاری باشد. علاوه بر آن این امکان را فراهم می‌کند که از منافع آن سازمان در مقابل گزارشگران با نوعی برنامه‌ریزی محافظت کند.

او با بیان اینکه «تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی برای متخصصان روابط‌عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد» گفت: در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داده‌های بسیاری وجود دارد که تجزیه و تحلیل آنها با هوش مصنوعی انجام می‌شود و به تدریج می‌توان با شناخت بیشتر شبکه‌های اجتماعی اذهان عمومی را برای ارسال پیام‌های واحدهای روابط‌عمومی آماده کرد.

کاظمی دینان اضافه کرد: روابط‌عمومی الکترونیک، ابزاری برای رفع نیازهای مخاطبان و ارائه خدمات با کیفیت برتر است. فناوری اطلاعاتی به عنوان ابزاری مدیریتی در روابط‌عمومی می‌تواند مفید واقع شود، بنابراین در صورت تقویت این حوزه، امکان تغییر در نحوه ارائه خدمات از روش‌های سنتی به روش‌های مدرن امکان‌پذیر خواهد شد.

او در ادامه درباره شرکت در همایش روابط‌عمومی الکترونیک بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و در پایان نیز گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می‌توانند تا تاریخ ۳۰آذرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند. علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7312
  • نویسنده : یگانه قاسمی
  • منبع : همایش روابط عمومی الکترونیک

ثبت دیدگاه