12

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ رسانه‌های متقاضی هم برای دریافت غرفه ثبت نام کنند

  • کد خبر : 8398
آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ رسانه‌های متقاضی هم برای دریافت غرفه ثبت نام کنند
ثبت‌نام اصحاب رسانه، برای حضور در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز، یکشنبه بیستم فروردین آغاز شد و تا سی ویکم فروردین ماه ادامه خواهد داشت. رسانه‌های متقاضی نیز می‌توانند برای دریافت غرفه در نمایشگاه درخواست خود را ارسال کنند.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت نام خبرنگاران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همچنین رسانه‌های متقاضی دریافت غرفه در این نمایشگاه  از امروز، بیستم فروردین آغاز شد. این اقدام با هدف تعامل بهتر و بیشتر ستاد برگزاری نمایشگاه با اصحاب رسانه، برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی دقیق، به لحظه و گسترده درخصوص رویدادهای نمایشگاه و همچنین ارائه خدمات لازم برای سهولت در انجام فعالیت اهالی رسانه صورت می‌‎گیرد.

لازم به ذکر است؛ کمیته روابط عمومی نمایشگاه ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه را از الزامات فعالیت خبری رسانه‌ها اعلام کرده است و تلاش دارد این امکان را بستری مناسب و درخور برای فعالیت اصحاب رسانه قرار دهد. بنابراین هرگونه فعالیت رسانه‌ای در نمایشگاه، منوط به ثبت‌نام در مهلت مقرر و دریافت مجوز از ستاد خبری نمایشگاه است.

مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ است و این زمان قابل تمدید نخواهد بود. براساس این فراخوان، خبرنگاران هر رسانه می‌توانند با تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز در نشانی https://survey.porsline.ir/s/mylZBpe و بارگذاری معرفی‌نامه از رسانه محل فعالیت خود برای ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین رسانه‌های متقاضی دریافت غرفه نیز می‌توانند از طریق نشانی https://survey.porsline.ir/s/LWUI۷IF درخواست خود را ثبت کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8398

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.