10

آغاز فرآیند داوری مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

  • کد خبر : 7714
آغاز فرآیند داوری مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
با پایان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، داوری و ارزیابی آثار توسط اعضای کمیته علمی آغاز شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی، با توجه به پایان یافتن مهلت ارسال مقالات، مانند دوره‌های گذشته شاهد استقبال مطلوب پژوهشگران ارتباطات، روابط‌عمومی و فعالان حوزه هوش مصنوعی از فراخوان پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع محوری «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر» بودیم.

در این دوره از میان آثار واصل شده، ۱۸ مقاله واجد شرایط ورود به مرحله داوری بودند و به این ترتیب از امروز ۱۲ دی‌ماه کمیته علمی همایش به بررسی و ارزیابی مقالات خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، مطابق دوره‌های گذشته، مقالاتی که امتیاز علمی لازم را کسب کنند، پذیرفته شده و در روز همایش ارایه می‌شوند.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک یکم بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7714

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.