8

ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌ها از طرف استاندار تهران

  • کد خبر : 8723
ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌ها از طرف استاندار تهران
محمد صائبی، مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری تهران با اعلام خبر ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌ها از طرف استاندار تهران اظهار کرد این اقدام گامی اساسی در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف استانداری تهران بود.

به گزارش ما آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری تهران با اعلام خبر ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌ها از طرف استاندار تهران اظهار کرد: «یکی از اهداف عمده ما، تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان است که اقدامات مختلفی را در این زمینه پیگیری می‌کنیم و گام اساسی در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف استانداری تهران، ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌‌ها از طرف استاندار تهران بود که باید همواره مدنظر قرار گیرد.»

متن مرامنامه به این شرح است:

۱- ضرورت توجه به ساختار روابط‌عمومی به عنوان یک جایگاه و تشکیلات پویا، موثر و کارآمد در مجموعه‌های استانداری تهران

۲ـ ضرورت اجرای شرح وظایف به منظور ایجاد یکپارچه‌سازی و وحدت رویه در مأموریت‌های روابط‌عمومی واحدهای تابعه

۳ـ ضرورت شناسایی و به کارگیری منابع انسانی متخصص در مراتب مدیریتی و کارشناسی روابط‌عمومی

۴ـ ضرورت توجه و برنامه‌ریزی منظم برای حضور در جلسات شورای هماهنگی و اطلاع‌رسانی به منظور هم‌فکری، هم‌افزایی و نگاه تخصصی و جامع در اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها

۵ـ خلاقیت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری ماموریت‌های روابط‌عمومی براساس مدل ارتباطی در راستای شناخت و تبیین اهداف کلان و خرد سازمانی

۶ـ اشراف و آگاهی به ویژگی‌ها و شاخصه‌های محدوده جغرافیایی سازمان متبوع از طریق ترسیم نقشه راه موقعیت‌ها به منظور هدف‌گذاری، اولویت‌بندی در انجام امور و پاسخگویی به‌هنگام در بروز رویدادها، حوادث و بحران‌ها

۷ـ برنامه‌ریزی در راستای گسترش دامنه ارتباطات درون و برون سازمانی به ویژه با گروه‌های مختلف مردمی در راستای ترغیب و مشارکت

۸ـ ضرورت ایجاد سیستم اطلاع مدار (اطلاع‌یاب، اطلاع‌شناس و اطلاع‌رسان) به منظور تحقق نقش اول در روایتگری رویدادها، اطلاع‌رسانی شفاف و جلوگیری از اخبار و تبلیغات جعلی و انحرافی در راستای مأموریت‌های اصلی استانداری تهران

۹ـ اجرای برنامه‌های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی استانداری تهران و سایر روابط‌عمومی‌های تابعه

۱۰ـ ضرورت ایجاد و توجه به نظام انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم مخاطبین درون و برون سازمان در راستای آگاهی بخشی از نقاط ضعف و قوت در ارائه بهتر خدمات ارتباطی

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8723
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.