11

افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران

  • کد خبر : 8183
افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران
استودیو خبر ورزش و جوانان تهران، دوشنبه با حضور علی جوادی مدیر کل و اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه و ارتباطات در اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش ماآنلاین، در این مراسم معاونین و مدیران ستادی اداره کل، پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل، غلامرضا کاظمی دینان، احمدی، منوچهر زندی، حجت اله جیرودی، احمدرضا میرزائیان، علی خسروی، ایمان قربانی، حمید بهمنی، حسن میرزاآقابیک از پیشکسوتان رسانه و ورزش و روسای حوزه‌ها و شهرستان‌های شمیرانات و شهر ری حضور داشتند.

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت: آقای جوادی و همکارانشان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با افتتاح این استودیو، قدم بزرگی برداشتند که حکایت از دور اندیشی مدیران این مجموعه دارد. توجه به عرصه بسیار مهم ارتباطات، بیانگر هوشمندی و ذکاوت این مجموعه است.

دکتر عبدالحمید احمدی ادامه داد: امروز در دنیای ارتباطات بسر می‌بریم و هراندازه که در این حوزه کار و سرمایه‌گذاری صورت گیرد، مفید خواهد بود، بویژه در حوزه ورزش و جوانان که اجتماعی تر از این حوزه وجود ندارد. ورزش دنیا در عرصه ارتباطات گام‌های بزرگی برداشته است وتوفیقات آنها، حاصل همراهی و تعامل سازنده با رسانه و تعامل مدیریت اجرایی ورزش و حوزه رسانه است.

وی به وسعت و گستردگی عمق و تاثیر کار در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: استان تهران، بخش بسیار مهمی در همه حوزه‌ها ی کاری کشور از جمله ورزش و جوانان است و هرگاه حال ورزش تهران خوب باشد، آثارش در کل کشور، نمایان می‌شود.

دکتر احمدی افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران را به فال نیک گرفت و افزود: از این اتفاق بسیار خوشحالیم و این حرکت می‌تواند الگویی برای همه بخش‌ها و ادارات کل استان باشد. از طریق این استودیو می‌توان ارتباط اداره کل را با بخش رسانه تقویت کرد و اطلاع رسانی به صورت دقیق تر انجام شود وانجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همه آماده همه گونه همکاری در این ارتباط خواهد بود.

در ادامه این مراسم، کاظمی دینان استاد و پیشکسوت عرصه ارتباطات، این حرکت را نشان از درایت، و تفکر مدیران اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: ورزش یکی از عواملی است که کشورها را به هم نزدیک می‌کند و پل ارتباطی برای معرفی فرهنگ و ایجاد صلح در بین کشورهاست.

وی با تبریک راه‌اندازی استودیو خبر ورزش و جوانان تهران به علی جوادی مدیرکل، ادامه داد: اعتقاد داریم، جامعه ای که آگاه باشد، دانا می‌شود و جامعه ای که دانا باشد، توانمند خواهد شد. وقتی افکار عمومی، کارکنان سازمان و مخاطبان سازمان آگاه شوند، دانا و توانمند می‌شوند و آنوقت جامعه به سوی شادی و نشاط خواهد رفت. امروز با راه اندازی استودیو خبر، دیگر اداره کل برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط ، مخاطبان مشکلی نخواهد داشت و بحرانی هم بوجود نمی‌آید.

حسن میرزاآقابیک پیشکسوت ورزش ور سانه نیز در این مراسم گفت: در روزهایی که همه رسانه‌ها درگیر فوتبال و ستاره‌های مطرح آن هستند، راه اندازی استودیو خبر ورزش و جوانان تهران، یک اتفاق خوب است، چرا که کمتر استعدادها معرفی می‌شوند و این استودیو می‌تواند به عنوان مستند تاریخ ورزش تهران، هم استعدادها را معرفی کند و هم آرشیو برای آیندگان باشد.

وی ادامه داد: امروز، جای رسانه در باشگاه‌های ما خالیست و استودیو خبر می‌تواند بستر مناسبی برای معرفی استعدادهایی باشد که چهره‌های بزرگ ورزشی در آینده خواهد بود. این اقدام ارزنده، تاثر خود را در ورزش تهران خواهد گذاشت و برای ورزش پایتخت ماندگار خواهد شد.

دیگر سخنران مراسم افتتاحیه منوچهر زندی پیشکسوت و استاد عرصه رسانه ورزش بود که از دغدغه‌های روزنامه نگاران گفت و افزود: راه‌اندازی استودیو خبر در تهران گرفتاری‌های ارتباطی را که ناشی از عدم پوشش فراگیر رسانه‌هاست، مرتفع خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه و ورزش با اهداء یادبودی تقدیر شد.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8183

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.