14

انتصابات جدید در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

  • کد خبر : 7424
انتصابات جدید در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد
محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حکمی محمدرضا پارسیان را به عنوان «سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل» منصوب کرد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد؛ محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در احکام جداگانه ای سرپرستان معاونت‌های «فرهنگی و گردشگری» و «برنامه ریزی، مالی و منابع انسانی» و سرپرستان ادارات «ارتباطات و امور بین الملل»، «شهرسازی و معماری» و «تدارکات و پشتیبانی» را منصوب کرد.

بر این اساس سید نوید برکچیان به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و گردشگری»، امیر یاراحمدی سروش به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی، مالی و منابع انسانی»، محمدرضا پارسیان به عنوان «سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل»، محبوبه ایزدپناه به عنوان «سرپرست اداره شهرسازی و معماری» و علی مجدآبادی به عنوان «سرپرست اداره تدارکات و پشتیبانی» منصوب شدند.

حجازی در متن انتصابات آورده است: «امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» و استفاده بهینه از منابع موجود، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

گفتنی است؛ در جریان نشست شورای مدیران منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از تلاش و زحمات مدیران پیشین در دوره تصدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7424

    ثبت دیدگاه