11

انتصابی جدید در هیات گلف شمیرانات

  • کد خبر : 8315
انتصابی جدید در هیات گلف شمیرانات
مراسم اعطای حکم و انتصاب ولی‌اله آقایارزاده به عنوان مشاور در امور اقتصادی هیات گلف شمیرانات با حضور رئیس هیات گلف شمیرانات برگزار شد.

به گزارش ما آنلاین، ایمان قربانی رئیس هیأت گلف شمیرانات در ابتدای این مراسم بیان کرد: با گذشت بیش از یک سال از افتتاح هیأت گلف شمیرانات تلاش‌های بسیاری برای معرفی و جذب جوانان و نوجوانان جهت شروع این ورزش در منطقه شمیرانات شد.

او با تاکید بر اینکه این حوزه برای پیشرفت نیاز به حمایت و سرمایه‌گذاری بیشتری دارد، گفت: بنا به رشد فزاینده و نیازهای اقتصادی، این مجموعه در این شرایط از هرگونه کمکی در راستای تعالی این ورزش دریغ نخواهد کرد. امیدوارم آقای آقایارزاده به عنوان مشاور ویژه اقتصادی که پیشتر در موقعیت‌های مختلف توانایی‌های مدیریتی و علمی خود را ثابت نموده‌اند، در این مجموعه نیز باعث رشد و پیشرفت این ورزش شوند.

در ادامه این مراسم، ولی‌اله آقایارزاده اظهار کرد: ورزش گلف باید به صورت یک ورزش اجتماعی معرفی شود و باید برای جوانان ایجاد انگیزه نمود تا به سمت این حوزه ورزشی تمایل پیدا کنند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به پیش‌نیازها و نیازهای اصلی این حوزه ورزشی، توضیح داد: مهمترین مسأله ورزش گلف عدم دسترسی عموم به زمین‌های مخصوص این بازی است. باید بتوان از اراضی قابل استفاده برای این ورزش بهره‌برداری کرد. کما اینکه معتقدم این ظرفیت در کشور ما وجود دارد و مسأله مهمتر عدم حمایت این ورزش توسط بخش خصوصی است. درواقع در هیچ کدام از ادوار گذشته هیچ یک از ارگان‌های اقتصادی بخش خصوصی علاقه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری در این بخش نشان نداده‌اند. البته نه اینکه سرمایه‌گذار رغبتی نداشته، شاید هیچ وقت این موضوع موشکافانه بررسی نشده است.

وی افزود: با وجود تلاش‌های مسئولین این حوزه، این ورزش همچنان در شمیرانات جای کار دارد و امیدوارم بتوانم به عنوان یک بازوی کناری در بخش اقتصادی این هیأت، از فعالان بخش‌های مختلف در عرصه این ورزش مفرح و شاد و همچنین حضور واقفان در زمینه ارائه زمین به منظور ساخت زمین گلف و حتی شهرهای مختلف استفاده نمائیم. همچنین از مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز خواهشمندم با استفاده از کارشناسان این ورزش بتوانیم برنامه‌های مختلفی تهیه نمائیم و این ورزش را به عموم مردم معرفی نماییم. علاوه بر آن با حمایت وزارت محترم ورزش و جوانان بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف کشور بابت آغاز فصلی نو در این ورزش سخن بگوییم. امید است که با آغاز سال جدید اتفاقات تازه‌ای در این ورزش جهانی بیفتد.

لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور ایمان قربانی رئیس هیات گلف شمیرانات برگزار شد، حکم انتصاب ولی‌اله آقایارزاده به عنوان مشاور در امور اقتصادی هیات گلف شمیرانات به وی اهدا شد.

عضویت‌ پیوسته در انجمن اقتصاددانان ایران، انجمن حسابداری ایران و انجمن مدیریت ایران از سوابق ولی‌اله آقایارزاده در حوزه‌‌های اقتصادی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8315

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.