4

انتصاب مدیر روابط‌عمومی دامپزشکی کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی این استان

  • کد خبر : 9009
انتصاب مدیر روابط‌عمومی دامپزشکی کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی این استان
روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور انتصاب جواد نگارستانی، مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمان را به مسئولیت سرپرستی معاونت بهبود تولیدات دامی استان تبریک گفت.

به گزارش ما آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پیرو انتصاب جواد نگارستانی، مدیر روابط‌عمومی دامپزشکی استان کرمان به سرپرستی معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی این استان، روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمان به سرپرستی معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان، این انتصاب را نشانه ظرفیت‌های همکاران روابط‌عمومی در ادارات کل استان‌ها برشمرد.

در ادامه این خبر آمده است: «این انتصاب از آن جهت حائز اهمیت است که گواهی بر استعداد مدیریتی همکاران روابط‌عمومی دامپزشکی در ادارات کل دامپزشکی استان‌هاست.انتصاب مدیر روابط‌عمومی یک اداره کل دامپزشکی به مسئولیت معاونت بهبود تولیدات دامی در استان کرمان با توجه به این که او یک عضو از خانواده دامپزشکی است، گویای توانایی و استعدادهای عرصه‌های خدمتی در حوزه روابط‌عمومی به شکل تاثیرگذار است. با توجه به این مهم، انتصاب دکتر جواد نگارستانی از سویی افتخاری برای خانواده دامپزشکان و از سوی دیگر مجموعه همکاران روابط‌عمومی بخش کشاورزی به ویژه در حوزه دامپزشکی است. چنین انتصابی گویای نگاه مثبت به جایگاه روابط‌عمومی در چارچوب ادارات کل دامپزشکی استان‌ها نیز هست.»

 

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9009
  • منبع : روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.