10

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

  • کد خبر : 7906
انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت در حکمی حسین زاده‌قشمی را به سمت مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکل‌های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط‌عمومی‌ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ حسین فرهی‌زاده در حکم انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکل‌های مردم نهاد سازمان حمایت آورده است:

نظر به سوابق و شایستگی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکل‌های مردم نهاد منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر(روحی فداه) در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است؛ حسین زاده قشمی با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه رسانه و روابط‌عمومی‌ سوابقی همچون مدیر کل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت، روابط‌عمومی‌ و مشاور رسانه‌ای در مرکز ملی جایزه تعالی و پیشرفت، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد رشد و نوآوری بسیج، شرکت نمایشگاه بین المللی و … را در کارنامه خود دارد.

پیش از این حسین زاده‌قشمی در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ برتر دولت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه معرفی شدند. ابداع و راه اندازی راهیان پیشرفت در کشور از جمله اقدامات نوآورانه ایشان در دولت سیزدهم است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7906

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.