او با اشاره به نیاز و انتظارات مخاطبان امروزی ادامه میدهد: مخاطب امروزی معمولا دلشان نمیخواهد مدام یک نوع صفحه آرایی و یک سبک انتشار را از رسانه مورد نظرشان ببینند. در واقع در یک کلیت متعادل، هر رسانه ای باید تحولاتی چه از نظر ظاهری و گرافیکی و روزنامه نگاری داشته باشد.
این مدیر مسئول در ادامه بر وجود رویههای جدید در هر رسانه ای برای جذب مخاطب امروزی تاکید میکند و میگوید: با توجه به اینکه اینترنت و گوشیهای هوشمند، یکی از دسترس ترین بسترهای مورد نظر برای دهه هشتادیها است، مدتی است به فکر جذب این نسل افتاده ایم و در حال برنامه ریزی برای ترغیب این نسل برای خواندن مطالب روزنامه هستیم. در حال حاضر روزنامههای اینترنتی اصلا نمیتوانند به سبک و سیاق مطبوعات گذشته باشند، به همین خاطر روزنامهها، باید توجه به نیازِ امروزِمخاطب و سوژههای روز و تحلیلهای جدید را سرلوحههای کار خود قرار دهند.
بهزادی با اشاره به چالش مهم رسانهها توضیح میگوید: ما در حال حاضر با مخاطبانی مواجه ایم که ذائقه و سلیقههای مختلفی دارند، و از طرفی دیگر با یک حاکمیت، که هر دو بر رسانههای ما تاثیر گذارند. خواننده امروز دنبال مسائل نو است و حاکمیت هم مقداری ناشکیبا است و میخواهند اهالی رسانه مسائل جاری را بدون واکاوی و بیان جزئیات به افکار عمومیارائه دهند. این مساله از چالشهای بین رسانهها و حاکمیت است.
این روزنامه نگار پیشکسوت میگوید: روزنامه نگاران باید مسائل غیرعادی در جامعه را پوشش دهند و به آنها بپردازند چرا که مسائل عادی از دید کسی پوشیده نیست و همه آن را میبینند. متاسفانه سالهاست از رسانهها خواسته میشود که فقط به مسائل جاری و اظهارات وزرا و مسئولان توجه کنند.
بهزادی معتقد است در به روز کردن خبرنگاران مسائل مادی در هر تحریریه ای مهم است.او توضیح میدهد: خوشبختانه ما از هر روشی برای به روز کردن خبرنگاران مان بهره میبریم. همچنین در تحریریه، حتی در گفتگویهای عادی، از پیش بردن سوژه و پرداختن به مسائل جامعه صحبت میکنیم. همین سبک گفتگو و پویایی در تحریریه، خودش نوعی آموزش هم محسوب میشود. از طرفی دیگر من مدام بر این مساله تاکید دارم که نسل گذشته از جمله شخص من و خبرنگاران جوان باید به یکدیگر آموزش دهند.