16

ترجمه فارسی کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» در موزه روابط عمومی نیویورک

  • کد خبر : 7590
ترجمه فارسی کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» در موزه روابط عمومی نیویورک
ترجمه فارسی کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» که توسط مینا نظری انجام شده و نشر سیمای شرق آن را منتشر کرده است، در موزه بین‌المللی روابط عمومی نیویورک قرار خواهد گرفت.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط ‌عمومی انتشارات سیمای شرق، مینا نظری، مترجم، مولف و محقق حوزه علوم ارتباطات با اعلام این خبر بیان کرد: کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی؛ چگونگی موفقیت متفکرین در دنیای تغییر شکل یافته روابط عمومی» نوشته ماکسیم بهار رئیس سابقICCO، علاوه بر تجارب ماکسیم بهار، حاوی نظرات و تجارب متخصصان روابط عمومی و ارتباطات از ۶۵ کشور سراسر جهان است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت این کتاب، تصمیم بر آن گرفتیم تا ترجمه فارسی آن را هم برای مخاطبان فارسی زبان آماده کنیم. پس از انتشار این کتاب و اخبار و اطلاع رسانی‌هایی که درباره آن صورت گرفت، شِلی اسپکتور مدیرعامل و بنیان‌گذار موزه بین‌المللی روابط عمومی در نیویورک که امسال جشن ۲۵مین سالگرد تاسیس آن را برگزار خواهد کرد، پیشنهاد دادند تا ترجمه فارسی این اثر نیز در موزه قرار بگیرد.

این مترجم با اشاره به ویژگی‌ها و اهمیت موزه روابط ‌عمومی گفت: این موزه در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و قدیمی‌ترین و تنها موزه جهان است که به حوزه روابط عمومی اختصاص دارد و به تاریخچه، نقش روابط عمومی در تجارت، جامعه، فرهنگ و سیاست پرداخته است. در این موزه آثار ارزشمند و گرانبهایی جمع‌آورده و نگهداری می‌شود.

نظری با اشاره به درخواست مدیرعامل موزه روابط عمومی مبنی بر ارسال یک نسخه از ترجمه کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» بیان کرد: قرار گرفتن کتابی به زبان فارسی در این موزه می‌تواند اتفاق بزرگی برای جامعه روابط ‌عمومی کشور باشد. درواقع بازدیدکنندگان در این موزه بیش از ۵۰۰۰ وسایل کمیاب، تاریخ شفاهی، نامه، عکس و فیلم‌ درباره پیشگامان این حرفه را مشاهده می‌کنند. این موضوع بدین معنی است که کتاب مذکور در کنار این آثار قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط ‌عمومی انتشارات سیمای شرق،  «انقلاب جهانی روابط عمومی» چهارمین و جدیدترین کتاب ماکسیم بهار رئیس سابق ICCO (سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی) بزرگترین و تأثیرگذارترین سازمان جهانی متخصصان و دست‌اندرکاران روابط عمومی است که از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون به شمار می‌رود و به رتبه اول فروش در این سایت دست یافت.

نویسنده در این کتاب تلاش دارد تا تکنیک‌های نوآورانه در تجارت روابط عمومی را با تمرکز بر تأثیر رسانه‌های اجتماعی، اخبار جعلی و اهمیت شفافیت بررسی ‌کند و در مورد آینده این صنعت بصری و همیشه در حال تغییر پیش‌بینی می‌کند. در این کتاب ماکسیم بهار نشان داد که چگونه متخصصین می‌توانند به رویکردهای کنونی تسلط پیدا کرده و محتوایی ایجاد کنند تا نیاز مشتری را برآورده و با روند تغییرات تکامل پیدا کند.

در خلاصه‌ای از این کتاب آمده است: اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیریت رسانه‌های اجتماعی یک زمینه ظریف، حساس و پویایی است که به ارتباط پیشرفته با یک متخصص و آموزش دیده نیاز دارد. این کتاب با نظرات۱۰۰ رهبر فکری و متخصص روابط عمومی از ۶۵ کشور شامل- مارتین سورل، پائول هلمز، جک مارتین، دیویدگالاگر، ژئو دیل، آندری باراننیکو، الیس میکائیل، توماس تیندمانس،کارا آلامیگو، نیتین مانتری، یورگن گانگولی و جان ساندرس در مورد موضوعات زیر بحث می‌کنند: قوانین جدید رسانه‌های اجتماعی، چگونه به زبان روابط عمومی صحبت کنیم؟ ، ابزا‌رها و مهارت‌های روابط عمومی مدرن، چگونه تاثیرات را مورد سنجش قرار دهیم؟ ، تاثیرات کلان شفافیت در کسب و کار، چشم انداز بین‌المللی رسانه، آینده صنعت روابط عمومی.

کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» در قطع رقعی و در ۳۲۴صفحه توسط انتشارات سیمای‌شرق به بازار عرضه شده است. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان طاقچه و کتابراه فراهم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7590

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.