3

سرپرست اداره روابط‌عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی منصوب شد

  • کد خبر : 8812
سرپرست اداره روابط‌عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی منصوب شد
غلامرضا قنبری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی علیرضا مشکانی را به عنوان سرپرست اداره روابط‌عمومی این سازمان منصوب و معرفی کرد.

به گزارش ما آنلاین، غلامرضا قنبری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی علیرضا مشکانی را به عنوان سرپرست اداره روابط‌عمومی این سازمان منصوب و معرفی کرد.

در حکم علیرضا مشکانی چنین آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی منصوب می‌شوید. با عنایت به این که اطلاع‌رسانی، انتشار و انعکاس به موقع و مستمر اخبار و فعالیت‌های بخش کشاورزی به مخاطبین و نیز تعامل موثر با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها در راستای تحقق اهداف سازمانی از ماموریت‌های روابط‌عمومی به شمار می‌آید لذا ارتباط فعال با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و انعکاس مطلوب فعالیت‌های بخش کشاورزی استان، ارتباط با ذی‌نفعان، بهره‌برداران و تشکل‌های بخش کشاورزی و نیز جمع‌آوری و انتقال نظرات همکاران مورد انتظار خواهد بود.»

در پایان ابراز امیدواری شده است: «با بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود هماهنگی با مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت متبوع، اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری، حوزه ریاست سازمان و هم چنین کلیه معاونت‌ها و مدیریت‌ها در ستاد، شهرستان‌ها و نیز دستگاه‌های وابسته در اجرای وظایف محوله موفقیت کسب گردد.»

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8812

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.