به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا فرزین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان، گفت:روابط عمومی،پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابط عمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان می شود.
وی افزود: روابط عمومی به دلیل ارتباط با رسانه ها،نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: پرداختن به ایده های نو و جذاب برای مخاطبان،بیان برنامه ها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه،از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم گفت: یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخوداری از نیروی انسانی با تجربه و متعهد به بانک است؛ با چنین پشتوانه ای میتوان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.
وی افزود: بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد، از این رو اداره کل روابطعمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آنها داشته باشد.
مهدی سوهانیان رئیس سابق اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: دستاوردهای این اداره جهت انعکاس مطلوب عملکرد بانک، نتیجه کار تیمی و تلاش همه کارکنان روابط عمومی است.
گفتنی است سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این در خبرگزاری مهر، مرکز آفرینشهای هنری، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه رسانهای آوین مدیا و مرکز هنری-رسانهای نهضت دارای مسئولیت بوده و علاوه بر تهیهکنندگی برنامههای تلویزیونی و مستندسازی، مشاور ریاست سازمان زیباسازی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.
انتهای پیام