8

سرپرست معاونت روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  • کد خبر : 8884
سرپرست معاونت روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
ثریا منصوری به عنوان سرپرست معاونت روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش ما آنلاین، ثریا منصوری به عنوان سرپرست معاونت روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

مهدی مرادی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی در مراسم معارفه سرپرست معاونت روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری، بر ضرورت تولید محتوای هوشمندانه و مؤثر در روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

او گفت: «با توجه به اهتمام دشمن در پیاده‌سازی تمام مؤلفه‌های جنگ شناختی و ترکیبی، نحوه مواجهه با اقدامات دشمن در این زمینه مهم است.»

مرادی با تأکید بر این که در شرایط حاضر، جنگ سرد با استفاده از ابزار تلفن همراه و در محیط زندگی رخ می‌دهد، تصریح کرد: «یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این است که با تولید محتوای هوشمندانه بر روی افکار عمومی اثر بگذارند. از آن جایی که تمام تلاش دشمن، دلسرد کردن مردم از نظام با اشاعه اخبار کذب و نادرست است، این تکلیف ماست که با تبیین درست نسبت به خنثی‌سازی این توطئه‌ها اقدام کنیم.»

مرادی با اشاره به سختی کار روابط‌عمومی و این که زمان خاصی ندارد تأکید کرد: «تکلیف روابط‌عمومی در این شرایط، مصداق جهاد با لسان و قلم است.» وی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی گفت و خاطرنشان کرد: «انعکاس این اقدامات به تزریق روحیه امید در جامعه و در حقیقت شکست نقشه‌های دشمنان کمک می‌کند.»

در پایان این مراسم حکم انتصاب ثریا منصوری به عنوان سرپرست معاونت روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.

در متن حکم خانم منصوری آمده است: «با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری تعیین می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی، تلاش کرده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت موفق باشید.»

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8884

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.