5
مصاحبه امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات با هادی خانیکی، استاد ارتباطات 

شبه‌گفت‌گو به جای گفت‌وگو

  • کد خبر : 8924
شبه‌گفت‌گو به جای گفت‌وگو
هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی چندی پیش میهمان دفتر ماهنامه «مدیریت ارتباطات» بود و گفت‌وگوی مفصلی درباره پروژه‌شان شکل گرفت. این مصاحبه در شماره آینده ماهنامه منتشر خواهد شد.

به گزارش ما آنلاین، چندی پیش امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به گفت‌وگو با هادی خانیکی، استاد علوم ارتباطات نشست. خانیکی در بخشی از این گفت‌وگو که مشروح آن به زودی در ماهنامه «مدیریت ارتباطات» منتشر خواهد شد از این گفت که «به طور کلی شکل‌گیری مفهوم گفت‌وگو در تعریف درست آن، دارای دو الزام است».

خانیکی با اشاره به این دو الزام افزود: «اول تداوم بخشیدن به این کار است؛ گفت‌وگو با حرف‌زدن نه به نتیجه می‌رسد نه اصلاً شکل می‌گیرد. لازمه دوم این است که اطمینان کنیم افرادی که به عنوان صاحب‌نظر دعوت می‌شوند، گفت‌وگو را القاء حقیقتی از قبل تعیین‌شده در نظر نگرفته‌ باشند. این‌طور نباشد که تصمیمی گرفته‌ شده‌ باشد، صاحب‌نظران دیگر حرف‌های خود را بزنند و حاکمیت هم کار خودش را بکند. اساس گفت‌وگو این است که تصمیمی گرفته‌ نشود مگر این‌که همه در مورد آن نظر داده‌ باشند.»

دکتر هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی چندین دهه است که درباره «گفت‌وگو» و ضرورت آن سخن می‌گوید، می‌نویسد، تدریس می‌کند و… او چندی پیش مهمان دفتر ماهنامه «مدیریت ارتباطات» بود. گفت‌وگوی حاصل از این دیدار در شماره آینده ماهنامه منتشر خواهد شد و بخش‌هایی از آن هم در رسانه‌های اجتماعی به صورت ویدئو انتشار خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8924

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.