9
/هفته روابط عمومی ۱۴۰۲/

شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد / جز از راستی هیچ دم برنیار

  • کد خبر : 8454
شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد / جز از راستی هیچ دم برنیار
رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با تاکید بر سابقه و اهمیت برگزاری این رویداد ملی گفت: شعار و عناوین یازدهمین دوره برگزاری هفته روابط عمومی در سال 1402 با توجه به نیاز روز جامعه ارتباطی کشور و با رویکردی مساله محور انتخاب شده است.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی، سیدغلامرضا کاظمی دینان، درباره نحوه انتخاب شعار محوری و عناوین روزهای هفته روابط عمومی، بیان کرد: هر ساله شعار و عناوین هفته روابط عمومی در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب می‌شد و در این دوره پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، طی اعلام فراخوانی نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه را جویا شدیم و در مدت زمان مشخصی این نظرات به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه توضیح داد: پس از پایان یافتن مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات، طی یک جمع‌بندی شعار و عناوین امسال مشخص شد. بدین ترتیب شعار اصلی یازدهمین هفته روابط‌عمومی «جز از راستی هیچ دم برنیار» انتخاب شد که مصرعی از اشعار ملک‌الشعرای بهار است.

کاظمی دینان عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

چهارشنبه ۲۷/۰۲/۰۲: روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی

پنج‌شنبه ۲۸/۰۲/۰۲: روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید

جمعه ۲۹/۰۲/۰۲: روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت

شنبه ۳۰/۰۲/۰۲: روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی

یک‌شنبه ۳۱/۰۲/۰۲: روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی

دوشنبه ۰۱/۰۳/۰۲: روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان

سه‌شنبه ۰۲/۰۳/۰۲: روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی همچنین تاکید کرد: بیش از یک دهه از برگزاری هفته روابط عمومی در کشور می‌گذرد. در طی این سال‌ها تمام تمرکز شورای سیاستگذاری این بوده تا مهم‌ترین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان سازمان‌ها در شعارها و عناوین آورده شود تا ازین طریق توجه مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط عمومی جلب شده و وظایف و نقش‌های این نهاد یادآوری شود.

سیدغلامرضا کاظمی دینان در پایان گفت: برنامه‌ها و پوستر این رویداد به زودی به روابط عمومی‌ سازمان‌های مختلف در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. امیدوارم بتوانیم مانند دوره‌های گذشته با همراهی تمامی فعالان این حوزه در سراسر کشور گامی موثر در راستای ارتقای روابط عمومی و ارتباطات برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8454

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.