18
/هفته روابط عمومی 1402/

فراخوان انتخاب شعار و عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط عمومی

  • کد خبر : 8351
فراخوان انتخاب شعار و عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط عمومی
رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری یازدهمین هفته روابط عمومی در سال 1402، گفت: فعالان و علاقه‌مندان حوزه روابط عمومی و ارتباطات تا یکم اردیبهشت 1402 فرصت دارند پیشنهادات خود را درباره شعار اصلی یازدهمین هفته روابط عمومی و عناوین هر یک از روزهای هفته به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش ما آنلاین، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با بیان اینکه امسال یازدهمین دوره این رویداد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هر ساله هفته روابط عمومی همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی یعنی ۲۷اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته، همراه با برنامه‌هایی مرتبط با شعار محوری و عناوین تعیین شده در شورای سیاستگذاری، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان در ادامه گفت: شعار و عناوین هفته روابط عمومی در دوره‌های گذشته در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری هفته متناسب با موضوعات و نیازهای روز جامعه انتخاب می‌شد اما در این دوره بنا داریم تا پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه روابط عمومی، ارتباطات و اهالی مطبوعات و دغدغه‌مندان و صاحب‌نظران این حوزه را جویا شویم.

وی درباره این تصمیم توضیح داد: این روند بدین صورت خواهد بود که علاقه‌مندان تا یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند پیشنهادات خود را درباره شعار اصلی یازدهمین هفته روابط عمومی و عناوین هر یک از روزهای هفته با توجه به دغدغه‌های روز جامعه ارتباطی، همراه با مشخصات خود به آدرس ایمیل admin@7pr.ir  ارسال کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی در پایان تاکید کرد: تمامی این نظرات جمع‌آوری و در جلسات شورای سیاستگذاری جمع‌بندی می‌شوند و در نهایت به تمامی نمایندگان استانی اطلاع رسانی خواهد شد. در این شیوه امکان دریافت و شنیدن نظرات گوناگون و متنوعی حاصل می‌شود و قطعا شعار محوری و عناوین جهان شمولی برگزیده می‌شود.

یازدهمین هفته روابط عمومی ۲۷ اردیبهشت تا دوم خردادماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8351
  • نویسنده : یگانه قاسمی
  • منبع : دبیرخانه هفته روابط عمومی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.