13
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در مراسم معارفه سرپرست جديد روابط‌عمومی تاکید کرد:

لزوم به کار‌گیری تمام ظرفیت‌ها با هدف معرفی توانمندی‌های سازمان

  • کد خبر : 8422
لزوم به کار‌گیری تمام ظرفیت‌ها با هدف معرفی توانمندی‌های سازمان
مهدی میرآخوری با صدور حکمی از سوی عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان سرپرست واحد روابط‌عمومی منصوب شد.

به گزارش ما آنلاین، مراسم معارفه مهدی میرآخوری سرپرست جدید روابط‌عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، با حضور کلانتری اصل و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد.

در این مراسم، کلانتری، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند و شایسته مهندس روزبهانی، رئیس پیشین این واحد، تغییر را امری مطلوب و انتصاب مهدی میرآخوری را با توجه به سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی انتخابی مناسب برای این مسئولیت خواند و نسبت به بهبود روزافزون فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی ابراز امیدواری کرد.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، روابط‌عمومی را یکی از ارکان‌ مهم سازمان دانست و در این‌باره گفت: ارتباطات برون سازمانی و درون‌سازمانی و همچنین ارتباط با سطوح و نهاد‌های بیرون از پژوهشگاه صنعت نفت از مواردی است که باید بدان توجه جدی شود؛ از این رو استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با نگاه تحول‌گرا، برای معرفی هر چه بهتر توانمندی‌های سازمان باید در دستور کار این واحد قرار گیرد.
وی در ادامه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعار سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، اظهار داشت: ‌اکنون کشور در حال گذار به سمت رویکرد‌های مرتبط با فناوری است و در این مسیر یادگیری مداوم، به روز‌رسانی آموخته‌های پیشین و همچنین کسب مهارت امری لازم و ضروری است و همواره باید بر سرعت و شتاب یادگیری به منظور دستیابی به دانش‌‌ها و فناوری‌های روز دنیا توجه ویژه‌ای شود.
کلانتری، پژوهشگاه صنعت نفت را یک سازمان فناورانه و پژوهش محور خواند و گفت: از آن‌جا که حرکت به سوی تولیدات فناوری و دانش بنیان در کشور از ضرورت‌های توسعه و پیشرفت می‌باشد مراکز تحقیقاتی نیز باید در این مسیر گام بردارند که خوشبختانه پژوهشگاه صنعت نفت در این زمینه پیش‌رو بوده و با حضور نیرو‌های متخصص و توانمند خود توانسته منشاء اقدامات موثری در صنعت باشد.
گفتنی است، در پایان مراسم، از سوی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت حکم مهدی میرآخوری به عنوان سرپرست جدید روابط‌عمومی به ایشان اعطاء و از زحمات احمد روز‌بهانی، رئیس پیشین این واحد نیز تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است، مهدی میرآخوری بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت نفت را در کارنامه خود دارد و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی بوده  و پیش از این مسئولیت روابط‌عمومی شرکت نفت خزر را برعهده داشته است.
در حکم رئیس پژوهشگاه صنعت نفت خطاب به سرپرست روابط‌عمومی چنین آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به عنوان «سرپرست روابط عمومی» پژوهشگاه صنعت نفت منصوب می‌گردید.
انتظار می‌رود در راستای نیل به اهداف ذیل کوشا باشید:
استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با نگاه تحول‌گرا، برای معرفی توانمندی‌های سازمان؛
تدوین و پیاده‌سازی برنامه اجرایی برای ارتقاء برند سازمانی پژوهشگاه صنعت نفت؛
تدوین فرایندهای سازمانی مرتبط با فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی و پیاده‌سازی آن‌ها در سازمان؛
افزایش تعاملات و ارتباطات درون‌ و برون سازمانی در راستای انجام وظایف محول شده؛
امید است با استعانت از باری تعالی و همکاری پردیس‌ها، معاونت‌ها و سایر همکاران در انجام ماموریت‌های فوق موفق و پیروز باشید.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8422

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.