11

مدیرکل روابط عمومی‌‌ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد

  • کد خبر : 7526
مدیرکل روابط عمومی‌‌ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی محمدمهدی زرافشان را به عنوان «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌ و امور بین الملل» منصوب کرد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:

جناب آقای محمدمهدی زرافشان
سلام علیکم
نظر به سابقه تعهد و شناخت سزاوار جناب‌عالی از حوزه روابط‌عمومی‌‌ و رسانه و با استعانت از مهر حضرت حق و عنایت معصومان (علیهم السلام)، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌ و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.
«معرفی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در داخل و خارج از کشور»، «برنامه‌ریزی‌ بهنگام و کاربرد روش‌های‌ خلاقانه‌ برای تنویر افکار عمومی‌ و معرفی و انعکاس‌ اهداف‌، اخبار، برنامه‌ها و مواضع‌ نهاد به‌ مخاطبان داخلی و بیرونی»‌، «رصد، سنجش افکار و جمع‌بندی‌ِ دیدگاه‌های‌ نخبگان‌ و رسانه‌ها درباره‌ فعالیت‌های‌ نهاد و ارائه‌ آن‌ به‌ این‌جانب‌»، «شرکت‌ در نشست‌های لازم به‌ منظور آگاهی از روندها، سیاست‌ها و برنامه‌های معاونان و مدیران نهاد»، «تدوین‌ تقویم فصلیِ ارتباطات‌ سازمانی‌ با رسانه‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقیِ داخلی و خارجی ‌بر مبنای اولویت‌های‌ سازمانی‌»، «ارتباط‌گیری روشمند، آگاهانه و تعاملی‌ با رسانه‌های تصویری و مکتوب برای ‌اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابیِ ‌بهنگام و کارآمد»، «تدوین‌ تقویم‌ فصلی مراسم داخلی»، «تبلیغ‌ مفید و وحدت‌بخش‌ از فعالیت‌های کتابداران»، «اجرای تمام وظایف مرتبط در سامانه اینترنتی نهاد و فضاهای مجازی»، «ارائه گزارش‌ عملکرد دوره‌ای‌ از اقدامات روابط‌عمومی‌‌»، «تقویت و گسترش ارتباطات بین‌المللی نهاد» و «برقراری ارتباط منطقه‌ای و بین‌المللی با سازمان‌های همتراز و مرتبط به منظور معرفی نهاد و ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک» از جمله محورهایی است که بر انجام دقیق آنها تأکید دارم.

امیدوارم در سایه توجه به نقش راهبردی روابط‌عمومی‌‌ و با تدبیرهای خردمندانه و بهره‌گیری از توان همه همکاران آن اداره‌کل و همدلی معاونان و مدیران ستادی و استانی، در انجام فریضه فرهنگی خود کامیاب باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. انه ولی التوفیق.
مهدی رمضانی
دبیرکل


گفتنی است محمدمهدی زرافشان دانش‌آموخته مدیریت است و تا پیش از این سرپرستی این اداره‌کل را بر عهده داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7526

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.