9

هفت کتابی که هر متخصص روابط عمومی باید بخواند

  • کد خبر : 8610
هفت کتابی که هر متخصص روابط عمومی باید بخواند
به عنوان یک متخصص روابط عمومی، حتی اگر تازه کار هم باشید، خواندن این هفت کتاب را نباید از دست بدهید.

به گزارش ما آنلاین، خواندن کتاب منبع بسیار خوبی برای یادگیری و رشد دانش و مهارت های شما به عنوان یک متخصص است. به همین منظور، ما فهرستی از هفت کتاب برتر که فکر می کنیم می توانند برای شما جالب باشند را معرفی می کنیم.

۱. «مُسری؛ راه کارهای بازاریابی ویروسی»، اثر «جونا برگر» 

مُسری پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و بهترین کتاب بازاریابی سال ۲۰۱۴ توسط انجمن بازاریابی آمریکا است که برترین پژوهش ها را با داستان هایی قدرتمند ترکیب می کند. این کتاب همچنین مجموعه ای از تکنیک های خاص و کاربردی برای انتشار بهتر پیام ها، تبلیغات و اطلاعات را معرفی می کند. چه در سطح مدیر روابط عمومی باشید یا مبتدی، این کتاب منبع خوبی برای نشان دادن راه درست به شما است.

۲. «ساخت برند داستانی؛ پیام خود را شفاف کنید تا مشتریان آن را گوش کنند»، اثر «دونالد میلر»

بار دیگر دونالد میلر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، راه حل هایی برای صاحبان کسب وکار ارائه داده است. کتاب ساخت برند داستانی شامل هفت بخش است که در آن ساده کردن پیام به طوری که مردم راحت تر متوجه شوند را از دلایل واقعی خرید مشتریان می داند. همچنین این کتاب راهی برای تولید پیام هایی تأثیرگذار برای وب سایت ها، بروشورها و رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. این کتاب می تواند به شما دیدگاهی ارائه دهد تا بهتر بتوانید برای مشتریان خود داستان سرایی کنید.

۳. «راهنمای مدرن روابط عمومی؛ افشای رمز و راز روابط عمومی»، اثر «امی روزنبرگ»

این کتاب، مسیر بدون حاشیه امی روزنبرگ به سمت روابط عمومی است و همه آن چیزی که شما باید در مورد شروع فعالیت در حرفه روابط عمومی بدانید را بیان می کند.

راهنمای مدرن روابط عمومی سخت گیرانه برای هرکسی که حرفه خود را در روابط عمومی آغاز کرده و سعی می کند با کسب مهارت های جدید در بازاریابی پیشرفت کند، نکاتی را متذکر می شود. این کتاب نه تنها انقلاب های روابط عمومی مدرن را پوشش می دهد، بلکه شامل بازاریابی محتوا، سئو، رسانه های اجتماعی و بهترین شیوه های روابط عمومی نیز می شود.

۴. «افسانه های روابط عمومی: تبلیغات خوب و باورهای غلط»، اثر «ریچ لی»

«افسانه های روابط عمومی» به طور واقع بینانه ای دنیای روابط عمومی را در عصر امروز به تصویر کشیده و نقش جامعه تجاری را در دستیابی به موفقیت نشان می دهد. این کتاب در مورد خوب و بد روابط عمومی امروز صحبت می کند و اساساً یک کتابچه راهنمای اخلاقی است که هر متخصص روابط عمومی باید آن را بخواند.

۵. «تجارت متقاعدسازی»، اثر «هارولد برسون»

هارولد برسون به عنوان تأثیرگذارترین چهره روابط عمومی قرن بیستم معرفی شده و شاید امروزه شناخته شده ترین نام در این صنعت باشد. این کتاب تجربیات خارق العاده هارولد برسون را از حرفه او به عنوان یک پزشک تا موفق ترین مدیر ارتباطات جهان به تصویر می کشد. برسون در این کتاب، به خوانندگان چالش ها، روش ها و تأثیرات روابط عمومی را نشان می دهد.

۶. «انقلاب جهانی روابط عمومی»، اثر «ماکسیم بهار»

امروزه روابط عمومی در همه جا حضور دارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیریت رسانه های اجتماعی نیاز به آموزش حرفه ای دارد. آنچه ۱۰ یا حتی پنج سال قبل مؤثر بود، دیگر موضوعیت ندارد. در انقلاب جهانی روابط عمومی، ماکسیم بهار، کارشناس روابط عمومی، به خوانندگان نشان می دهد که چگونه بر رویکردهای فعلی تسلط یابند و محتوایی ایجاد کنند که نیازهای مشتری را برآورده سازند. این کتاب یک مرور کلی از معنای روابط عمومی در عصر دیجیتال است.

۷. «به من اعتماد کن، من دروغ می گویم»، اثر «رایان هالیدی»

رایان هالیدی استراتژیست سابق روابط عمومی در مورد واقعیت تلخی از تجربیات خود می گوید. او در این کتاب از شایعاتی که به سرعت در فضای مجازی پخش شده و به مرور تبدیل به تیتر اصلی در دنیای واقعی می شوند، صحبت می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8610

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.