13
برگزاری پنل تخصصی در پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

کاربرد هوش مصنوعی در داده‌کاوی برای روابط عمومی

  • کد خبر : 7596
کاربرد هوش مصنوعی در داده‌کاوی برای روابط عمومی
پنل تخصصی «كاربرد هوش مصنوعی در داده‌كاوی برای روابط عمومی» با حضور فعالان و مدیران کسب‌وکارهای حوزه هوش مصنوعی در پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار خواهد شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی، این پنل تخصصی با حضور حمید ضیایی‌پرور (عضو کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک)، محسن فینی‌زاده (مدیرعامل موسسه پژوهشی بتا)، حسین شمس (مدیرعامل نیوزهاب)، عطاء‌الله ابطحی (استاد دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران) برگزار می‌شود.

در پانزدهمین همایش «روابط‍ عمومی الکترونیک» با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر» که یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، پنل‌های تخصصی متعدد و مقالاتی مرتبط با موضوع همایش در نظر گرفته شده است.

یکی از این پنل‌ها که با عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در داده کاوی برای روابط عمومی» ارائه خواهد شد، به اهمیت داده کاوی یا «Data Mining» در حوزه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه خواهد پرداخت. اکنون هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها به‌قدری با زندگی ما آمیخته شده‌اند که ممکن است حتی به چشم هم نیایند. در واقع حجم زیادی داده تولید می‌شود که نیازمند تحلیل، بررسی و پژوهش است و استفاده از این داده‌ها جز با بهره‌گیری از هوش مصنوعی امکان‌پذیر نیست.

این تکنولوژی در حال حاضر از مهم‌ترین رشته‌های علمی در دنیا است و کمک فراوانی به علوم مختلف می‌کند. در واقع داده کاوی با یک هدف مشخص بر روی مجموعه‌ای داده صورت می‌گیرد که یک فرد با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کند تا الگوی مورد نظر خود را در آن داده پیدا کند.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7596

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.