19
حمید بقایی معاون رییس جمهور:

هیچ وقت شبکه‌های فارسی زبان ماهواره را ندیده‌ام

  • کد خبر : 2358
هیچ وقت شبکه‌های فارسی زبان ماهواره را ندیده‌ام
تیتر یک این شماره ماهنامه به تهیه گزارشی یک روزه از فعالیت‌های حمید بقایی٬ معاون رییس جمهور و گفت‌وگو با وی اختصاص یافته است. بقایی در این گفت و گو اعلام کرده: هیچ وقت شبکه‌های فارسی زبان ماهواره را ندیده‌ام.

به گزارش ما آنلاین، وقتی خبرنگار به بقایی گفته است : یعنی می شود که مدیری تا به حال یک بار هم برنامه های خبری شبکه های فارسی را ندیده باشد ؟ معاون رییس جمهور پاسخ داده : برنامه های تلویزیون فارسی بی بی سی را یکی دو بار در جلسات دولتی دیدم ، ولی برای این ها وقت نمی گذارم…

بقایی در این گفت و گو در مورد ماجرای جوابیه های طولانی سازمان متبوعش به رسانه ها گفته است : من گفته ام اگر فحش دادند و توهین کردند جواب بدهید و سکوت نکنید.وقتی کسی تهاجم می کند ،افترا می زند و شما جواب ندهید ، بدتر است . وقتی کسی دروغ می نویسد چه باید کرد؟

در انتهای این گفت و گو و گزارش ،جدول برنامه هفتگی حمید بقایی درج شده است.

خرداد عجب قافله ایست ، پرونده ای درباره عملکرد صدا و سیما وپاسخ های عزت الله ضرغامی به انتقادها از مدیریتش بر جعبه جادویی ، مناظره سیاستمداران در جمع ،پرونده ای برای رفراندوم اقتصادی ،آداب تودیع و معارفه ، شکست پروژه های استفاده از نظرات کارشناسی وزرای سابق در کشور ، نگاهی به جریان اطلاع رسانی برای هدفمندسازی یارانه ها ،بررسی نقش پیامک در ارتباطات ، تبلیغات و …،بررسی کارکردهای رسانه ای به نام بیلبورد،چالش اینترنت در سازمان ها و چرا آینده پژوهی ؟ چرا مدیریت ارتباطات ؟ موضوعاتی است که در این شماره از ماهنامه و با آثار و گفتاری از محمد ستاری‌فر٬ شهیندخت خوارزمی٬ حسن بشیر٬ فریدون وردی نژاد٬ یحیی آل اسحاق٬ امید میدری٬ موسی غنی‌نژاد٬ جمشید پژویان٬ حسین راغفر٬ محمد عباس زادگان ، … منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=2358

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه