10

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک آغاز شد

  • کد خبر : 8005
پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک آغاز شد
پانزدهمین همایش روابط ‌عمومی الکترونیک، امروز بیست‌وچهارم بهمن‌ با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌ عمومی فراگیر» با حضور استادان، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی در هتل المپیک تهران آغاز شد.

به گزارش ماآنلاین، در پانزدهمین همایش روابط ‌عمومی الکترونیک موضوعات «هوش مصنوعی و روابط‌عمومی، از اپراتور تا مغز متفکر/ هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در قلمروهای علمی و تکنولوژیک/ ابعاد انسانی و اخلاقی روابط‌عمومی‌ هوشمند/ روابط‌عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط‌‌زیست/ کسب و کارهای روابط‌عمومی هوشمند/ هوش مصنوعی و ضرورت حفظ امنیت و حراست از داده‌ها/ هوش مصنوعی، الگوها و ظرفیت‌های جدید روابط‌عمومی هوشمند/ بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی/ روابط‌عمومی منطقه‌ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی/ رصد و پایش محتوا در روابط‌عمومی هوشمند/ شتابگرها و نرم افزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی هوشمند/ روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و کارکردهای هوش مصنوعی/ روندهای آینده روابط‌عمومی هوشمند» با توجه به شرایط و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و روابط‌عمومی در کشور، به عنوان محورهای اصلی انتخاب شده‌اند.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

در این همایش سه مقاله در بخش فراخوان مورد تایید و پذیرش کمیته علمی قرار گرفت که بر این اساس امروز ۲۴بهمن‌ماه در همایش ارائه خواهند شد.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

پانزدهمین همایش روابط ‌عمومی الکترونیک، بیست‌وچهارم بهمن‌ با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌ عمومی فراگیر» ۲۴بهمن‌ماه در هتل المپیک تهران درحال برگزاری است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8005
  • نویسنده : یگانه قاسمی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.