7

پوستر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک رونمایی شد

  • کد خبر : 7504
پوستر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک رونمایی شد
دبیر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از رونمایی پوستر این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» خبر داد و گفت: با وجود پیچیدگی‌ها و انتزاعی بودن موضوعِ این همایش، تلاش شد تا در پوستر با استفاده از اِلمان‌های مرتبط با هوش مصنوعی، تصویری ساده در عین حال مفهومی از آن ارائه شود.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، بهروز تقی‌پور، دبیر پانزدهمین دوره این همایش ضمن اعلام خبر انتشار و رونمایی از پوستر این رویداد بیان کرد: امروزه چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم، هوش مصنوعی به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است. با هر بار در دست گرفتن گوشی همراه، روشن کردن کامپیوتر، دسترسی یه یک ابزار الکترونیکی یا اتصال به اینترنت و جست‌وجویی ساده در گوگل، استفاده از یک شبکه مجازی، دیدن تبلیغ و آگهی یک محصول، خواندن خبر، استفاده از نقشه‌های آنلاین، رزرو بلیت و… هوش مصنوعی در پس زمینه همه آن‌ها پنهان شده است.

او با تاکید بر اهمیت آگاهی‌بخشی و آموزش فعالان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در حوزه هوش مصنوعی، گفت: بنابر گستردگی و حضور این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی انسان و لزوم بهره‌مندی از ویژگی‌های آن در حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه موضوع اصلی همایش «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» انتخاب شد. این رویداد در تاریخ یکم بهمن‌ماه با همراهی جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین فعالان حوزه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

تقی‌پور در ادامه به طراحی پوستر این دوره همایش اشاره کرد و افزود: در طراحی پوستر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سعی شد با وجود پیچیدگی‌ها و انتزاعی بودن موضوعِ این همایش، ضمن استفاده از المان‌ و آیکون‌‌های هوش‌مصنوعی، تصویری ساده در عین حال مفهومی ارائه شود. طراحی این پوستر را جلیل نوربخش برعهده داشته است.

دبیر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در پایان گفت: استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰آذرماه۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

محورهای این همایش بدین شرح است: «هوش مصنوعی و روابط‌عمومی، از اپراتور تا مغز متفکر/ هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در قلمروهای علمی و تکنولوژیک/ ابعاد انسانی و اخلاقی روابط‌عمومی‌ هوشمند/ روابط‌عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط‌‌زیست/ کسب و کارهای روابط‌عمومی هوشمند/ هوش مصنوعی و ضرورت حفظ امنیت و حراست از داده‌ها/ هوش مصنوعی، الگوها و ظرفیت‌های جدید روابط‌عمومی هوشمند/ بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی/ روابط‌عمومی منطقه‌ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی/ رصد و پایش محتوا در روابط‌عمومی هوشمند/ شتابگرها و نرم افزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی هوشمند/ روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و کارکردهای هوش مصنوعی/ روندهای آینده روابط‌عمومی هوشمند».

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» خواهد بود.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7504
  • منبع : همایش روابط عمومی الکترونیک

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.