6
توسط انتشارات سیمای شرق

کتاب «رویدادهای تقلب بیمه‌ای» منتشر شد

  • کد خبر : 9074
کتاب «رویدادهای تقلب بیمه‌ای» منتشر شد
کتاب «رویدادهای تقلب بیمه‌ای (پرداخت حق بیمه به منظور تبهکاری)» تهیه و تنظیم لورا هایمز و جوزف تی.ولز، با ترجمه سیدداود حسینی در ۳۵۰ صفحه توسط انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شد.

به گزارش ما آنلاین به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، جدیدترین کتاب این انتشارات با نام «رویدادهای تقلب بیمه‌ای (پرداخت حق بیمه به منظور تبهکاری)» تهیه و تنظیم لورا هایمز و جوزف تی.ولز، با ترجمه سیدداود حسینی عضو هیات‌مدیره بیمه دانا، متخصص پزشکی اجتماعی و کارشناس بیمه منتشر شد.

تقلب‌های بیمه‌ای به طور کلی در سه حوزه مشتریان، کارکنان شرکت‌ها و واسطه‌ها رخ می‌دهد و جهت کاهش آن لازم است تا شفاف‌سازی و قانون‌مداری در فرآیند بیمه‌گری از مرحله بازاریابی، ارزیابی ریسک، صدور بیمه‌نامه تا ارزیابی دقیق خسارت و پرداخت آن وجود داشته باشد. با توسعه قوانین و تکامل صنعت بیمه، آگاه بودن از روند تقلب‌های بیمه‌ای از یک سو برای مبارزان با آن که در مورد جرائم تحقیق می‌کنند و از سوی دیگر برای مصرف‌کنندگان که سعی در پیشگیری از قربانی شدن خود دارند ضروری به نظر می‌رسد و در نتیجه کتاب «رویدادهای تقلب بیمه‌ای (پرداخت حق بیمه به منظور تبهکاری)» هم می‌تواند مورد استفاده متخصصان و هم مورد استفاده تازه‌کاران علاقه‌مند قرار گیرد.

این کتاب شامل ۲۸ فصل است و هر فصل آن به قلم یکی از بازرسان تقلب بیمه‌ای و با ذکر جزئیات تقلب واقع‌شده و به شکل داستان به نگارش درآمده است. در انتهای هر فصل و پس از شرح و بیان کامل ماجرای تقلب، به درس‌های آموخته شده از فرآیند منجر به تقلب بیمه‌ای مذکور در آن فصل کتاب و همچنین راهکارهای پیشگیری از حوادث مشابه آتی پرداخته شده است. مترجم «رویدادهای تقلب بیمه‌ای»، همان‌گونه که در مقدمه خود بر این کتاب نوشته، معتقد است اثر مذکور مرجعی مناسب برای بهینه‌سازی تلاش‌ها در راستای کشف تقلب و محافظت در برابر آن است.

کتاب «رویدادهای تقلب بیمه‌ای (پرداخت حق بیمه به منظور تبهکاری)» در قطع وزیری و در ۳۵۰ صفحه به قیمت ۲۵۰ هزار تومان توسط انتشارات سیمای‌شرق به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقه‌مندان به تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند یا از طریق سایت دیجی‌کالا اقدام به سفارش دادن آن کنند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=9074
  • منبع : روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.