7

کتاب «عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی» منتشر شد

  • کد خبر : 8739
کتاب «عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی» منتشر شد
«عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی» تالیف مهدی باقریان کتابی است که توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده است. این کتاب در مورد استفاده از عکس در روابط‌عمومی است و شامل مطالبی مانند اجزای یک عکس تبلیغاتی برجسته، کیفیت، موضوع عکس، ترکیب، حرکت، مقیاس، زوایای دوربین، نورپردازی و زمان‌سنجی، رنگ، قراردادها و... است.

به گزارش ما آنلاین به نقل از انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، «عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی» تالیف مهدی باقریان کتابی است که توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده است. این کتاب در مورد استفاده از عکس در روابط‌عمومی است و شامل مطالبی مانند اجزای یک عکس تبلیغاتی برجسته، کیفیت، موضوع عکس، ترکیب، حرکت، مقیاس، زوایای دوربین، نورپردازی و زمان‌سنجی، رنگ، قراردادها و… است.

عکس یک ابزار قدرتمند در روابط‌عمومی است که می‌تواند برای انتقال پیام‌های سازمانی به مخاطبان هدف استفاده شود. عکس‌ها می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند، احساسات را برانگیزند و داستان‌هایی را تعریف کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای ایجاد حس اعتماد و اعتبار برای سازمان استفاده شوند. این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند یاد بگیرند چگونه از عکس به طور موثر در کار خود استفاده کنند. این کتاب شامل اطلاعات و نکات عملی است که می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کند تا عکس‌های باکیفیت بگیرند، آن‌ها را ویرایش کنند و در کمپین‌های روابط‌عمومی خود به کار گیرند.

در اینجا برخی از نکات کلیدی از کتاب آورده شده است:
– عکس‌ها باید باکیفیت باشند و پیام سازمان را به خوبی منتقل کنند.
– عکس‌ها باید با مخاطبان هدف مرتبط باشند.
– عکس‌ها باید به طور موثر در کمپین‌های روابط‌عمومی استفاده شوند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8739

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.