• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

کتاب «پیوست رسانه‌ای» به چاپ دوم رسید

  • کد خبر : 7871
  • 01 بهمن 1401 - 12:30
کتاب «پیوست رسانه‌ای» به چاپ دوم رسید
چاپ دوم کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور که نخستین کتاب با محوریت موضوعی پیوست رسانه‌ای است، در ۱۸۰صفحه و در پنج فصل به چاپ دوم رسیده و روانه بازار نشر شد.

درواقع پیوست‌رسانه‌ای، سندی است که به منظور پوشش‌خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار‌عمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط‌عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود.

این سند شامل برنامه با طرح فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست‌رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی در‌باره اقدامات و طرح‌ها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.

بنابر این، کتاب «پیوست رسانه‌ای» می‌تواند راهنمایی مناسب برای کارشناسان بخش‌های مختلف رسانه‌ای، روابط‌عمومی، مشاوران رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی باشد.

این اثر در پنج فصل شامل کلیات، فعالیت‌های رسانه‌ای، استایل بوک رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه‌ای و مصادیق پیوست رسانه‌ای نگارش شده است.

کتاب «پیوست رسانه‌ای» در قطع رقعی و در ۱۸۰ صفحه توسط انتشارات سیمای‌شرق، ناشر تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه به بازار عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7871

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.