شفافیت؛ محور اصلی روابط‌عمومی امروز

شفافیت؛ محور اصلی روابط‌عمومی امروز

9:57 05 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت دوم

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت دوم

10:20 04 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ عبور از نگاه سنتی

11:19 02 آذر 1404
روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت اول

روابط‌عمومی پیش‌بین؛ تیغ دو لبه مهندسی اجتماعی و کاتالیز اخلاقی – قسمت اول

9:40 01 آذر 1404

شفافیت؛ محور اصلی روابط‌عمومی امروز

شفافیت؛ محور اصلی روابط‌عمومی امروز

«مریم زمردیان، مدیر روابط‌عمومی شرکت بیمه سامان» در حاشیه دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: رسالت روابط‌عمومی در شرایط کنونی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف، صریح و به‌موقع است.

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اطلاع‌رسانی و فضای آنلاین افزود: مخاطبان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال اطلاعات دقیق و قابل اعتماد از شرکت‌ها هستند؛ اطلاعاتی که بدون اغراق‌های تبلیغاتی، بتواند تصویر واقعی یک سازمان را ارائه دهد.

زمردیان تأکید کرد: اعتمادسازی زمانی شکل می‌گیرد که روابط‌عمومی فرآیند اطلاع‌رسانی شفاف را به‌طور مستمر دنبال کند و به‌عنوان منبع معتبر، داده‌ها و پیام‌های درست را در اختیار مخاطبان بگذارد. این رویکرد می‌تواند جایگزین روش‌های تبلیغاتی اغراق‌آمیز شده و نقش روابط‌عمومی را در ایجاد ارتباط مؤثر تقویت کند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=11252
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شفافیت؛ محور اصلی روابط‌عمومی امروز بسته هستند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.