9
در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در لهستان صورت گرفت:

پذیرش و انتشار مقاله‌ای با عنوان «ایده مفهومی دستیار رسانه‌ای هوشمند»

  • کد خبر : 7747
پذیرش و انتشار مقاله‌ای با عنوان «ایده مفهومی دستیار رسانه‌ای هوشمند»
مقاله‌ای با عنوان «ایده مفهومی دستیار رسانه‌ای هوشمند» نوشته علی حیدری نویسنده، پژوهشگر و دانش آموخته دکترای مدیریت رسانه در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه در لهستان پذیرفته و منتشر شد.

به گزارش ما آنلاین، علی حیدری دانش آموخته دکترای مدیریت رسانه با انتشار مقاله‌ای با عنوان «ایده مفهومی دستیار رسانه‌ای هوشمند» به مفهوم “دستیار هوشمند رسانه‌ای” به عنوان یک ایده کلی با هدف تلفیق هوشمندانه ظرفیت فناوری‌ها و رسانه‌های نوظهور و استفاده نظام‌مند از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای تسهیل و تسریع دستیابی روزآمد افراد، مدیران و سازمان‌ها به رسانه‌ها پرداخته است.

این مقاله در دسامبر ۲۰۲۲ در پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش‌های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه در لهستان پذیرش شد.

او در این مقاله به این نکته اشاره می‌کند که رویکرد غالب به سواد رسانه‌ای و مهارت رسانه‌ای در ایران غالباً سلبی بوده و از دیدگاه اثباتی به این مقوله توجه وافی و کافی نشده است و در ادامه پیشنهاد می‌دهد با طراحی و پیاده‌سازی “دستیار رسانه‌ای هوشمند” و بهره‌گیری از ظرفیت هوش مصنوعی، محتواهای رسانه‌ای مورد نظر یا مورد مداقه افراد را در قالب رسانه‌های شخصی در اختیار آنها قرار داد.

در بخشی از خلاصه این مقاله آمده است:

بشریت در ساحت نوین خود وارد عصر فضای مجازی شده است و در همه عرصه‌ها با ترکیبی از زندگی واقعی و مجازی روبروست. صرف‌نظر از بسامد و تواتر سریع تغییرات در جهان کنونی، آنچه که آن‌را با تطورات قبلی جامعه بشری متمایز می‌سازد این است که مواجهه بشریت با دو فضایی شدن جامعه از جنس انتخاب نیست و یک ضرورت محتوم است و انسان‌ها، سازمان‌ها و جوامع فی‌الحال و به طور فزاینده‌ای در آینده، ناگزیر و ناگریز از فناوری‌ها و رسانه‌های نوظهور هستند و “فناورمندی” و “رسانه‌مندی” وجه مشترک جهان شمول بشریت شده است.

از علی حیدری تاکنون چندین کتاب و مقاله منتشر شده و کتاب «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» از جدیدترین آثار او است که توسط انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شده است.

برای مطالعه متن کامل این مقاله می‌توانید به لینک روبرو مراجعه کنید: ICMET15_118

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7747

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.