8

چگونه سبک مدیریتمان مبتنی بر مشارکت باشد نه کنترل!

  • کد خبر : 8337
چگونه سبک مدیریتمان مبتنی بر مشارکت باشد نه کنترل!
اگر بر سبک رهبری قاطعانه و فرماندهی و کنترل تکیه کنید، ممکن است نه تنها خود را در تضاد با همکاران خود بیابید، بلکه در قبال مشکلات سازمان نیز مسئول تلقی خواهید شد.

به گزارش ما آنلاین، چندین تغییر ذهنیت وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد اعتماد با همتایان خود و تبدیل شدن به یک مدیر دارای سبک مشارکتی در پیش بگیرید.

با روی آوردن به درون خود و پرورش کمی فروتنی شروع کنید. از خود بپرسید که چرا برای همکاری در تصمیم گیری‌ها مشکل دارید. آیا برای اعتماد به دیگران تلاش می‌کنید؟ آیا ممکن است کمک‌های همکاران خود را دست کم بگیرید؟ آیا از کند شدن فرآیندها می‌ترسید؟ منبع تردید شما هرچه که باشد، آن را شناسایی کنید و به یاد داشته باشید که موفقیت به معنای دستیابی به اهداف حرفه‌ای است – نه رسیدن به مسیر خاص خودتان.

درخواست اطلاعات و جست‌وجوی دیدگاه‌های مختلف یک ضعف نیست، بلکه مزیتی است که تنها مدیریت شما را مؤثرتر می‌کند. در مورد چیزهایی که نمی‌دانید، صادق باشید و آن اطلاعات یا داده‌ها را با کنجکاوی آشکار در کنار همکاران خود دنبال کنید.

در نهایت، نظر خود را به عنوان یک گزینه قرار دهید، نه تنها گزینه. هنگامی که چیزی را ترجیح می‌دهید و ترجیح خود را فقط به عنوان یک احتمال ارائه می‌کنید، به طور ضمنی در را به روی ترجیحات دیگران باز می‌کنید، ترجیحاتی که می‌توانند حتی قوی‌تر و بهتر از ترجیحات شما باشند.

نویسندگان متن کامل: جنی فرناندز و لوئیس ولاسکوئز

مترجم: شادی آذری حمیدیان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=8337
  • منبع : HBR

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.