آرشیو وبلاگ

24فروردین
نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت پایانی

نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت پایانی

مقاله ارایه شده توسط دکتر شهرام گیل‌آبادی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

23فروردین
نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت سوم

نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت سوم

مقاله ارایه شده توسط دکتر شهرام گیل‌آبادی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

21فروردین
نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت دوم

نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت دوم

مقاله ارایه شده توسط دکتر شهرام گیل‌آبادی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

20فروردین
نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت اول

نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی – قسمت اول

مقاله ارایه شده توسط دکتر شهرام گیل‌آبادی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در عصر هیومن‌مدیا در تولید ترنس‌مدیا برای توسعه فکری و ارتباطی سازمان‌های صنعتی» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

19فروردین
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت پایانی

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت پایانی

مقاله ارایه شده توسط هستی شهریزفر با عنوان «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

18فروردین
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت دوم

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت دوم

مقاله ارایه شده توسط هستی شهریزفر با عنوان «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

17فروردین
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت اول

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز – قسمت اول

مقاله ارایه شده توسط هستی شهریزفر با عنوان «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها؛ تو چراغ خود برافروز» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

22اسفند
لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت پایانی

لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت پایانی

مقاله ارایه شده توسط دکتر حسین امامی با عنوان «لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت قسمت پایانی دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور جمع کثیری از مدیران، کارشناسان […]

21اسفند
لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت سوم

لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت سوم

مقاله ارایه شده توسط دکتر حسین امامی با عنوان «لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت قسمت دوم دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور جمع کثیری از مدیران، کارشناسان […]

20اسفند
لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت دوم

لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت دوم

مقاله ارایه شده توسط دکتر حسین امامی با عنوان «لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت قسمت دوم دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور جمع کثیری از مدیران، کارشناسان […]

18اسفند
لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت اول

لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها- قسمت اول

مقاله ارایه شده توسط دکتر حسین امامی با عنوان «لایک به صرفه جویی؛ رسانه‌های اجتماعی و چالش ناترازی‌ها» در دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ۱️⃣ قسمت اول دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور جمع کثیری از مدیران، […]

15اسفند
بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

🔹 بخشی از مراسم آغازین دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با سخنرانی سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری، ارایه گزارش دبیر کنفرانس، بهروز تقی‌پور و قرائت بیانیه کمیته علمی توسط شهناز هاشمی دهمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت با بررسی موضوع «نقش روابط‌ عمومی در مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعۀ صنعتی» شنبه ۲۷ بهمن با حضور […]