25
گزارش تکمیلی

رونمایی از پوستر دهمین هفته ‌روابط عمومی

  • کد خبر : 4441
رونمایی از پوستر دهمین هفته ‌روابط عمومی
در مراسمی با حضور برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته‌ روابط‌عمومی و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران، پوستر هفته روابط‌عمومی1401 رونمایی و از مدیرعامل شرکت تیپاکس به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور تقدیر شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌‌‌عمومی، به مناسبت درپیش بودن هفته‌روابط‌عمومی، طی مراسمی که در ساختمان هولدینگ فاخر برگزار شد، از پوستر دهمین هفته روابط‌عمومی که توسط حامد شجاعی طراحی شده، رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته‌ روابط‌عمومی، مدیران دپارتمان‌های باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و هچنین مدیران شرکت تیپاکس برگزار شد، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با اشاره به اهمیت تقدیر از کارآفرینان و ارج نهادن به اقدامات ارزشمند آنان گفت: خلاقیت و کار از متمایزترین وجوه انسان است و کارآفرینی، تلاشِ ستودنی انسان‌هایی است که خویشتن را در قبال استعداد و توانایی‌هایی که خداوند به آنها ارزانی داشته و جامعه‌ای که در آن زیست می‌کنند، مسئول می‌پندارند.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پیامدهای کارآفرینی اشتغال‌زایی است و همانطور که مشخص است هولدینگ فاخر و به طور ویژه شرکت تیپاکس که بیش از ۶۰ از عمر فعالیت آن می‌گذرد در این امر سرآمد بوده است. به همین دلیل شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی بر خود واجب می‌داند تا از تلاش‌های شما تقدیر کند.

سپس محمدرسول صادقی معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکوی ایران در سخنانی بیان کرد: قدمت، دارای ارزش، اعتبار و احترام است. درواقع حسن شهرت و کارآفرینی به عنوان یکی از مهترین ارکان پیشرفت و موفقیت به حساب می‌آید و از همین رو باید از آنان که توانسته جمع زیادی از مردم را تحت پوشش بگیرند و شغل ایجاد کنند، جای بسی خورسندی است.

از دیگر بخش‌های این مراسم، اهدا لوح سپاس و تقدیر از مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس و رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ فاخر به عنوان یکی از کارآفرینان بزرگ کشور بود.

مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس پس از دریافت این لوح با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این شرکت، گفت: تیپاکس در طول۶۲سال سابقه کاری خود سعی کرده تا با استفاده از جدیدترین فناوری‌های مطرح شده در صنعت لجستیک و با اتـکا به تجربه، خود را به‌روز نگاه داشته و با حفظ اصـالت خویش توسـعه پیدا کرده و در کار خود اولین باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۷هزارنفر پرسنل در این شرکت همکاری می‌کنند، اضافه کرد: تمام کسانی که در این شرکت کار می‌کنند خودشان را جزو یک خانواده می‌دانند و مانند کسانی است که سهامدارند. به گفته پدرم ما همیشه امانتدار مردم بودیم و به این کار افتخار می‌کنیم.

در ادامه، از پوستر دهمین هفته روابط‌عمومی که تلاش شده نمایی از شعار امسال که بیتی از غزلیات حافظ است و تاکید بر نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی‌ها دارد، رونمایی شد. در این دوره رویکرد هفته روابط‌عمومی آشنایی مردم و مدیران ارشد با کارکردهای روابط‌عمومی در کاهش مشکلات سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.

لازم به ذکر است، در این مراسم سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، محمدرسول صادقی، امیرعباس تقی‌پور، ناصر رزاق‌منش، محمود ترابیان، منصور ساعی، ناهید مونسان‌، سمیه محمدی، بهنام تقی‌پور، حسن خسروی، ایمان قربانی، بهروز تقی‌پور، محمدرضا پارسیان، یگانه قاسمی ، غلامرضا دیوسالار، محمد تقی‌پور از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی و مهرداد فاخر، شهرام قندچی، منوچهر مطیعا، نگار معتمدی، رضا یونسی، هومن خطیبی، ابراهیم خشنودی از مدیران شرکت تیپاکس حضور داشتند.

عناوین روزهای دهمین هفته روابط‌عمومی۱۴۰۱ و شعار این رویداد بدین شرح است:

«چو غنچه گرچه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش»

۲۵/۰۲/۱۴۰۱روابط‌عمومی؛ حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد

۲۶/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی

۲۷/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ کنشگری، مسئولیت اجتماعی

۲۸/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ دیپلماسی عمومی، انگاره ملی

۲۹/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ کرامت انسانی، همدلی اجتماعی

۳۰/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ امیدآفرینی، آینده بهتر

۳۱/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=4441
  • نویسنده : یگانه قاسمی
  • منبع : دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی

ثبت دیدگاه

  1. بسیارعالی. با آرزوی موفقیت برای جامعه روابط‌عمومی کشور به ویژه افرادی که با دغدغه‌مندی در این حوزه فعالیت می‌کنند.