19

شعار و اسامی روزهای هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ اعلام شد

  • کد خبر : 4425
شعار و اسامی روزهای هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ اعلام شد
رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن اعلام شعار محوری و اسامی روزهای دهمین هفته روابط‌ عمومی تاکید کرد: هفته روابط‌عمومی سال 1401 با رویکرد آشنایی مردم و مدیران ارشد با کارکردهای روابط‌ عمومی در کاهش مشکلات سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی، سیدغلامرضا کاظمی دینان با بیان اینکه شعار و نام این رویداد باید با توجه به موضوعات و نیازهای روز جامعه انتخاب شود، گفت: شعار دهمین دوره برگزاری هفته روابط‌عمومی متفاوت از دوره‌های گذشته که گزاره‌ای خبری بود، یک بیت شعر از غزلیات حافظ انتخاب شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ادامه داد: با توجه به جمع‌بندی نظرات کمیته نامگذاری روزهای هفته روابط‌عمومی، بیت «چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش» به عنوان شعار محوری دهمین دوره هفته روابط‌عمومی انتخاب شد تا تاکیدی باشد بر اهمیت فرهنگ و همچنین نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی در کشور در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود.

او در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌ عمومی و نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های روابط‌عمومی برگزار شد، گفت: در این نشست پس از بحث و مشورت‌‌های صورت گرفته پیرامون انتخاب اسامی روزهای هفته تلاش شد تا عناوین منتخب بیانگر دغدغه‌ها، نیازها، موضوعات روز جامعه و امیدآفرینی و ایجاد انگیزه باشند.

کاظمی دینان عناوین روزهای دهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

 

۲۵/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد

۲۶/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی

۲۷/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ کنشگری، مسئولیت اجتماعی

۲۸/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ دیپلماسی عمومی، انگاره ملی

۲۹/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ کرامت انسانی، همدلی اجتماعی

۳۰/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ امیدآفرینی، آینده بهتر

۳۱/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌ عمومی؛ تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

در این جلسه، خسرو رفیعی، سعید معادی، منصور ساعی، حسن خسروی، امیرعباس تقی‌پور، بهروز تقی‌پور، علی ورامینی و یگانه قاسمی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=4425
  • نویسنده : یگانه قاسمی
  • منبع : دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی

ثبت دیدگاه