آرشیو وبلاگ

04آذر
دکتر پویا نعمت‌اللهی درباره کتاب «رسانه‌ها و جامعه؛ قدرت، پلتفرم‌ها و جامعه» می‌گوید

دکتر پویا نعمت‌اللهی درباره کتاب «رسانه‌ها و جامعه؛ قدرت، پلتفرم‌ها و جامعه» می‌گوید

تمرکز این کتاب بر شناخت‌شناسی رسانه‌های پلتفرمی و نقش آنها در مناسبات قدرت است. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که در طول قرن بیستم، فراگرد برساختن بازنمایی‌ها و هویت‌ها از سوی صنعت فرهنگ توده‌ای سازماندهی می‌شد. آنگاه در طول یک نسل، پلتفرم‌های رسانه‌ای به نهاد غالب و مسلط در صنایع فرهنگی تبدیل شدند. این […]

30آبان
علیرضا دباغ، نویسنده کتاب «چالش‌های گفتمانی ظریف؛ تحلیل گفتمان صفحه فیسبوک دکتر محمدجواد ظریف» درباره این کتاب می‌گوید

علیرضا دباغ، نویسنده کتاب «چالش‌های گفتمانی ظریف؛ تحلیل گفتمان صفحه فیسبوک دکتر محمدجواد ظریف» درباره این کتاب می‌گوید

  ▫️ چرا وزیر امور خارجه یک کشور، مهم‌ترین رخداد حیات سیاسی خود را با استفاده از رسانه‌ای نوین ثبت و ضبط کرده است؟ ▫️ آیا این آغاز تحولی در حوزه ارتباطات سیاسی است یا اقتضای دیپلماسی نوین؟ ▫️ آیا این اتفاق حاصل جبر تکنولوژی است یا سیاست‌های ناپیدای رسانه‌های بزرگ داخلی چنین جبری را […]

30آبان
اسماعیل رمضانی نویسنده کتاب «هوس قمار آخر؛ بازخوانی پرونده درمانی عباس کیارستمی در گفت‌وگو با پزشکان» درباره این کتاب می‌گوید

اسماعیل رمضانی نویسنده کتاب «هوس قمار آخر؛ بازخوانی پرونده درمانی عباس کیارستمی در گفت‌وگو با پزشکان» درباره این کتاب می‌گوید

▫️ این کتاب محملی برای پرداختن به شخصیت و جایگاه عباس کیارستمی نیست، بلکه هدف آن روایت بیماری و مرگ یک هنرمند مشهور از سوی پزشکانی است که از نزدیک در جریان این موضوع بوده‌اند. ▫️ آیا این روایت هم همه ماجراست؟ خیر. گرچه همگی با مستندات سخن گفته‌اند، اما انتشار آنها به معنای تأیید […]

29آبان
🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید

🔹 امید جهانشاهی درباره کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» می‌گوید

با چه چارچوبی می‌توانیم به آینده حرفه روزنامه‌نگاری، یک موسسه رسانه‌ای یا یک کسب‌وکار رسانه‌ای فکر کنیم؟ برای پژوهش و یا تفکر در مورد آینده یک موسسه یا یک حرفه رسانه‌ای از کجا باید شروع کنیم؟ چگونه احتمالات مختلف ممکن آینده را شناسایی کنیم؟ پاسخ به این دست سوال‌ها مستلزم این است که بتوانیم آگاهانه […]

29آبان
دکتر مهدی محسنیان‌راد درباره کتاب «درحسرت فهم درست» می‌گوید

دکتر مهدی محسنیان‌راد درباره کتاب «درحسرت فهم درست» می‌گوید

این کتاب در برگیرنده بخشی از تحقیقات ایشان می‌باشد که برای نخستین بار منتشر شده است. علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به دیجی‌کالا و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۳۵۶۰۷۶ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

14مهر
روابط‌عمومی نوین بیشتر بر روی ارتباطات انسانی و موضوعات مرتبط با آن تمرکز و تأکید دارد

روابط‌عمومی نوین بیشتر بر روی ارتباطات انسانی و موضوعات مرتبط با آن تمرکز و تأکید دارد

به مناسبت در پیش بودن دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت محمد شعیبی، مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن: ▪️روابط‌عمومی نوین بیشتر بر روی ارتباطات انسانی و موضوعات مرتبط با آن تمرکز و تأکید دارد. ▫️ دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد. ▫️علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص […]

10مهر
روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد

روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد

به‌مناسبت در پیش بودن دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت 🔹 محمد شعیبی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن: روابط عمومی می‌باید تعیین‌کننده خط‌مشی اصلی بخش‌های برندینگ و مارکتینگ در سازمان باشد.   ▫️ دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد. ▫️علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این […]

18شهریور
ای کاش نروید

ای کاش نروید

ژاله آموزگار، پژوهشگر فرهنگ و زبان‌های باستانی از اندوهش برای مهاجرت جوان‌ها می‌گوید: بزرگ‌ترها باید به جوان‌ها اعتماد کنند چون جوان‌ها بسیار بیشتر از چیزی که ما فکر می‌کنیم، می‌دانند. درواقع به جای آن که در مورد راهی که می‌روند سوال‌پیچ‌شان کنید، همراه‌شان شوید و بشناسیدشان. شناخت است که باعث ایجاد علاقه و انگیزه می‌شود. […]

17شهریور
نقاط ضعف و قوت روابط‌عمومی کشور در حال حاضر چیست؟

نقاط ضعف و قوت روابط‌عمومی کشور در حال حاضر چیست؟

🖊نگار عرب، معاون ارتباطات سازمانی شرکت تپسی پاسخ می‌دهد؛ 🔹نقاط ضعف و قوت روابط‌عمومی کشور در حال حاضر چیست؟

05شهریور
تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در تپسی در گفت‌وگو با نگار عرب

تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در تپسی در گفت‌وگو با نگار عرب

نگار عرب، معاون ارتباطات سازمانی شرکت تپسی درباره تجربه راه‌اندازی، اهداف بنیان‌گذاران و مدیران و همچنین جایگاه و نقش روابط‌عمومی در این شرکت استارت‌آپی می‌گوید

20مرداد
نشستن با بزرگان نعمت است اما به یک شرط

نشستن با بزرگان نعمت است اما به یک شرط

ژاله آموزگار؛ پژوهشگر ایرانی فرهنگ و زبان‌های باستانی از نعمت نشست و برخاست با بزرگان می‌گوید:بودن با بزرگان نعمت است. انسان همیشه باید تلاش کند با فردی بهتر و داناتر از خود بنشیند؛ البته به این شرط که انسان به خودش باور داشته باشد و معاشرت با آن فرد را اثرگذار ببیند. بسیار مهم است […]